אקווריום קיר כחלק מעיצוב הבית ועיצוב פנים

דף בית»אקווריום קיר כחלק מעיצוב הבית ועיצוב פנים

אקווריום קיר ענק כחלק מעיצוב הפנים של הבית או המשרד

אין ספק כי אקווריום קיר הוא תוספת נהדרת אשר משתלבת היטב עם עיצוב הפנים של הבית או אפילו המשרד שלכם. 

הוא מוסיף המון אופי בשל היותו מלא נוכחות, בהינתן תכנון נכון והתאמה מושלמת לנימה העיצובית בחלל בו תוסיפו אותו – תוכלו לשדרג את הנראות של המקום בצורה משמעותית. 

אולם, לפני שנתחיל לדבר על כל היתרונות הטמונים בהוספת אקווריום קיר, חשוב לדעת איך לעשות זאת נכון. אז מה צריך לדעת לפני שמוסיפים אקווריום קיר, ואיך תוכלו לתכנן בעצמכם את האקווריום המושלם? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

 

תכנון אקווריום קיר – מה חשוב לקחת בחשבון?

כאמור, אין עוררין על כך שאקווריום מוסיף המון לעיצוב הפנים בכל מקום שבו תוסיפו אותו, אך חשוב מאוד לדעת איך לעשות זאת בצורה הנכונה – מה שמתחיל עם השלב הראשון של התכנון. 

בדרך כלל, אקווריום מוסיף לחלל מראה יוקרתי, מיוחד ואלגנטי מאוד. 

עם זאת, כל אדם לבטח יכול להבין כי תכנון אקווריום והתקנתו זו משימה לא פשוטה בכלל – הרי לא מדובר על התקנה סטנדרטית. 

על מנת לוודא כי תעשו זאת נכון, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים, כמו למשל הקיר – חשוב להבין האם מדובר על קיר ייעודי או לחילופין, על קיר קיים, וחשוב לא פחות לשים דגש על החומר ממנו עשוי הקיר (גבס, בטון וכדומה). 

 

עיצוב אקווריום קיר

חשוב לא פחות לדעת כיצד לעצב את האקווריום שלכם בצורה הנכונה, מה שתוכלו לעשות באמצעות חברה מקצועית עם הבנה עמוקה בתחום. 

אולם, לפני שתעצבו את האקווריום עצמו ותוסיפו לו צמחייה פורחת וססגונית – עליכם להבין קודם לכן מי הולך לגור בו? למעשה, ניתן להגיד כי הדגים שתרצו להוסיף לאקווריום החדש והיפה שלכם ישפיעו בצורה משמעותית על העיצוב שתבחרו. 

לדוגמא, במידה ובחרתם דגי מים מלוחים, עליכם לקחת  בחשבון כי אלו דגים אוכלי אלמוגים.

אקווריום קיר בבית

בניית אקווריום קיר – סוגים שונים

השלב האידיאלי עבור תכנון בניית אקווריום בדרך כלל יהיה בסמוך לבניית הבית עצמו או לשיפוץ שלו שכן, במהלך שלבים אלו תוכלו לתכנן את הקיר הייעודי מראש עם גומחה שתתאים לאקווריום, מה שהופך את כל התהליך של בניית האקווריום והתקנתו להרבה יותר פשוט. 

מעבר לכך, כאשר אתם בוחרים את מיקום ההתקנה, חשוב מאוד לתעדף מיקום קרוב לתשתיות החשמל והמים, משום שכך תוכלו להיות בטוחים כי הרכבת התשתיות הנחוצות סביב האקווריום שלכם תהיה הרבה יותר פשוטה ופרקטית. 

אמנם, חשוב מאוד להכיר לפני הכל את כל האפשרויות השונות העומדות לרשותכם של סוגי אקווריומים שונים. בימינו קיימים המון סוגים שונים, כמו למשל אקווריום ענק שתפקידו לשמש גם בתור מעין מחיצה בין שני חללים, אקווריום שכולו מטבע בקיר, וכן גם ניתן לבחור אקווריומים אותם משלבים בקירות פינתיים או אפילו בתוך כונניות.

 

איך בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים?

לאחר שהבנתם כל מה שצריך לדעת על השלבים הראשוניים של תכנון, עיצוב ובניית אקווריום, כעת עליכם לדעת איך לבחור חברה מקצועית, אמינה ומנוסה שתוכל לעזור לכם להפוך את החזון למציאות, תייעץ לכם ובזכותה תוכלו לוודא כי התקנת האקווריום החדש והמדהים שלכם תיערך על הצד הטוב ביותר. 

ובכן, חשוב מאוד להקשיב להמלצות על מנת שתוכלו לבחור חברה עם מוניטין חיובי שידועה בזכות מקצועיות יוצאת דופן, חברה כמו "WOW DESIGN – וואו דיזיין בע"מ". 

מדובר על אחת החברות המובילות בתחום בישראל, כך שבמידה ואתם רוצים לקבל את השירות הטוב ביותר עבור האקווריום החדש שלכם, השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.