מדריך לתכנון, עיצוב ובניית אקווריום ענק לבית או למשרד

דף בית»מדריך לתכנון, עיצוב ובניית אקווריום ענק לבית או למשרד

אקווריום ענק לבית או למשרד

אקווריום ענק בהחלט מוסיף המון לבית או למשרד שכן, מדובר על פריט עיצובי נהדר עם הרבה מאוד אופי. אולם, חשוב מאוד לציין כי כאשר אתם מעוניינים להוסיף אקווריום ענק לבית או למשרד שלכם, הרי שעליכם לדעת כיצד לתכנן ולבנות אותו בצורה הנכונה שכן, זהו חלק בלתי נפרד מהעניין. 

עם זאת, לא כולם יודעים כיצד לתכנן נכון בנייה של אקווריום ענק – מדובר על תהליך מורכב למדי עם הרבה מאוד פרמטרים ושיקולים חשובים שיש לשקול. 

אז איך בכל זאת תוכלו לתכנן, לעצב ולבנות אקווריום ענק לדגים שיקשט את הבית או המשרד שלכם, מה חשוב שתדעו לפני שאתם מתחילים ומה עוד עליכם לדעת באשר לנושא זה?

ובכן, בכתבה זו, צוות המומחים שלנו החליט לרכז עבורכם כל מה שתצטרכו לדעת לפני שתתחילו לתכנן בעצמכם אקווריום ענק לבית או למשרד. 

אקווריום גדול לבית

קצת רקע על תכנון, עיצוב ובניית אקווריום ענק לבית או למשרד

לפני שאתם מחפשים אחר אקווריום ענק למכירה, חשוב לציין כי קיימות מספר סיבות שבגינן זו תוספת מומלצת לבית או למשרד שלכם. 

תחילה, חשוב להדגיש כי אקווריום זכוכית ענק הוא תכשיט מרשים בכל בית או משרד בו הוא נמצא, אם כי ראוי לציין שמדובר על גוף עשוי זכוכית שבתוכו יש כמות של קילוגרמים של מים. 

כל אקווריום בממדים שכאלו חייב להכיל בסיס ברזל שמטרתו העיקרית היא בעצם להחזיק את כל המשקל מבלי שהאקווריום יישבר. 

אולם, לפני שאתם מתחילים בתהליך המרגש של בניית אקווריום גדול, חשוב שתחליטו מי יהיו בעלי החיים שתגדלו בתוך אותו אקווריום זכוכית ענק, וזאת לפני שאתם בודקים בעצמכם כמה עולה אקווריום ענק. 

האם אתם מעוניינים שיהיו בתוך אקווריום גדול שתוסיפו לבית או למשרד דגי נוי? האם אתם רוצים שהמים יהיו מים מלוחים או לסירוגין, מים מתוקים? לפני שאתם מתחילים בתהליך הבנייה או הרכישה של אקווריום גדול לדגים, עליכם לשאול את כל אותן שאלות כך שתוכלו להיות וודאים לגבי התנאים שיהיו באקווריום שלכם.

תכנון של בניית אקווריום זכוכית גדול לבית או למשרד

לפני שאתם מחפשים כמה עולה אקווריום גדול או אחר אקווריום גדול למכירה, הרי שעליכם להכיר את השלבים הראשונים שבתכנון אקווריום זכוכית גדול. 

ובכן, קודם כל עליכם להתקין מיכל סאמפ, בייחוד כאשר מדובר על אקווריום של מים מלוחים. 

מיכל זה יהיה ממוקם מתחת לאקווריום, ובו יהיו מונחים כל מכשירי הסינון השונים. 

כמו כן, כאשר אתם בוחרים זכוכית עבור האקווריום שלכם, חשוב מאוד לקחת בחשבון את עובי הזכוכית וכן גם את הגימור שלה. 

נוסף על כך, חשוב לקחת בחשבון את בסיס המתכת שתבחרו, כאשר תוכלו במסגרת הבחירה ליצור גימורים שונים – חיפוי עץ, גבס או כל סוג אחר – תלוי בהעדפה האישית שלכם ותלוי במה שסוג האקווריום שלכם דורש.

תכנון מערכת המים באקווריום ענק לבית או למשרד

תכנון מוקפד של מערכת המים הוא חלק בלתי נפרד מכל תהליך בנייה של אקווריום. 

באקווריום מים מתוקים, יש שתי אפשרויות של פילטור ובינן של המים – כאשר הראשונה והדרך השכיחה ביותר היא באמצעות פילטר חיצוני. 

מדובר בעצם על מיכל שממוקם מתחת לאקווריום ובתוכו יש מכשיר סינון, כאשר המים זורמים למטה לתוכו הם בעצם עוברים את הסינון הנחוץ ולאחר מכן ראש הכוח הממוקם בתוך הפילטר עצמו דוחף את המים המסוננים והנקיים בחזרה לתוך האקווריום. 

האפשרות השנייה היא באמצעות תא ביולוגי לאקווריום, תא חוצץ נפרד שבו יש את אותם מכשירי סינון וראש כוח אשר תפקידו הוא לשאוב את המים אל תוך התא על מנת שיעברו סינון ולאחר מכן לדחוף אותם החוצה. 

לסיכום צרו קשר עם וואו דיזיין לקבלת הצעת מחיר לאקווריום לבית או למשרד

אין ספק כי תהליך עיצוב ובניית אקווריום הוא תהליך שאינו קל בכלל לתכנון. בדיוק לשם כך, מומלץ לבחור חברה מקצועית בתחום שתוכל לסייע לכם לאורך כל הדרך – חברה כדוגמת WOW DESIGN.

על כן, במידה ואתם מעוניינים להוסיף אקווריום לבית או למשרד – צרו קשר עם WOW DESIGN עוד היום.